Pdf to Word(converter)

ကၽြန္ေတာ္႕ဘေလာ႕ကေတာ႕ လာသမွ်လူကို အသိပညေတြတိုးေစမယ္႕အစား..လာသမွ်လူကိုေမးခြန္းေတြေမးခ်င္တာပါ..။ ေလာကမွာ ကၽြန္ေတာ္မသိတဲ႕အရာက ေတာ္ေတာ္မ်ားတာကိုး..။ လူမွဴေရးနယ္ပယ္၊ ကြန္ပ်ဴတာနယ္ပယ္၊ နယ္ပယ္အစံုမွာ ကၽြန္ေတာ္မသိတဲ႕ ၊ သိခ်င္တဲ႕အခ်က္ေတြက ေတာ္ေတာ္မ်ားတာကလား..။ အဲဒီေတာ႕ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ႕ တစ္ၿခားဘေလာ႕ေတြနဲ႕ဆန္႕က်င္ဘက္ ဘေလာ႕လာဖတ္တဲ႕သူကိုအက်ိဴးရွိတာေတြေပးလိုက္ဖို႕ေနေနသာသာ..၊ ဘေလာ႕လာဖတ္တဲ႕သူေတြကို ကၽြန္ေတာ္သိခ်င္လို႕ေမးထားတာေလးေတြ ေၿဖသြားေပးၾကပါလို႕ ေၿပာခ်င္ပါတယ္..။
        ဒီေန႕ကၽြန္ေတာ္လိုခ်င္ေနတဲ႕ Software ေလးက PDF ကေန Word ဖိုင္ေၿပာင္းတဲ႕ software လိုခ်င္ေနပါတယ္..။ CD အိတ္ပါခဲ႕ေပမယ္႕ ထမၾကည္႕ေသးဘဲ ဟိုလူ႕ကိုေတာင္းလိုက္၊ ဒီလူ႕ကိုေတာင္းလုိက္လုပ္ေနတာ ကၽြန္ေတာ္႕အက်င္႕ပါ..။ တစ္ခါေၿပာင္းၾကည္႕ခဲ႕ဘူးၿပီး အဲဒီ software သံုးပံုကိုလည္း ေမ႕ေနပါတယ္..။ ေခြကလည္း ပထမတစ္ခါinstall လုပ္တံုးကအဆင္ေၿပၿပီး ေနာက္တစ္ခါ install လုပ္ေတာ႕အဆင္မေၿပဘဲ ၿဖစ္ေနပါတယ္..။ အဲဒီေတာ႕ install လုပ္ဖို႕ရာလည္း ပ်င္းေနမိပါတယ္..။ အရင္ကေတာ႕ Adobe professional နဲ႕ ေၿပာင္းခဲ႕တာမွတ္မိေနပါတယ္..။ ခုက စက္ေၿပာင္းလိုက္ေတာ႕ အဲဒီ software ကမတင္ထားမိၿပန္ပါဘူး..။

No comments:

Post a Comment