ဘယ္သူ အပ်ိဳစစ္ပါသလဲ .....

ကၽြန္မနဲ႕သူကခ်စ္သူေတြပါ
လက္ဖက္ရည္ႀကိဳက္တတ္တဲ့ ကၽြန္မဟာဆိုင္္မွာပူပူေလးထိုင္ေသာက္ရတာကို ႏွစ္သက္ပါတယ္။
အဲဒီအခါသူေျပာေလ့ရွိတာကေတာ့
"မင္းကြာ...အပ်ိဳေလးတန္မဲ့ ဆိုင္ထိုင္ရသလား" တဲ့ ။
ကၽြန္မ ေအာ္ရယ္ပစ္လိုက္တယ္..
လူေတြအမ်ားႀကီးေရွ႕မွာ ဆိုင္ထိုင္ဖို႕ရာကို သင့္ေတာ္တယ္ဆိုတဲ့ဆိုင္မွာ ရုိးသားတဲ့အရည္ကို ရိုးသားစြာေသာက္ေနတာပါရွင္ ၊
ဒါေပမဲ့ မေျဖရွင္းေတာ့ပါဘူး
ကိုယ္မွန္တယ္ထင္ရင္ မေျဖရွင္းပဲ ေရြးတဲ့လမ္းကို ေျဖာင့္ေအာင္ေလွ်ာက္တတ္တာ ကၽြန္မအက်င့္ကိုး ၊
ေဟာ...ထပ္ေျပာျပန္ၿပီ..
"မင္းကြာ...အပ်ိဳေလးျဖစ္ျပီး ရယ္တာႀကီးကိုက " တဲ့ ၊
ထံုးစံအတိုင္း ကၽြန္မမေျဖရွင္းပါဘူး ။
စာရင္းကိုင္တေယာက္ျဖစ္တဲ့ ကၽြန္မဟာတခါတရံအလုပ္မ်ားပါတယ္၊အဲဒီအခါ အိမ္ျပန္ေနာက္က်တတ္တဲ့ ကၽြန္မကို
"မင္းကြာ...အပ်ိဳဆိုတာ အိမ္ျပန္သိပ္မိုးမခ်ဳပ္သင့္ဘူး" တဲ ့၊
ဒီလိုနဲ႕ပဲ ခ်စ္သူဘ၀ကိုျဖတ္သန္းခဲ့ျပီးေတာ့ သူလဲႏိုင္ငံျခားကို အလုပ္လုပ္ဖို႕ထြက္သြားျပီေပါ့ ။
သူႏိုင္ငံျခားသြားလို႕သိပ္မၾကာခင္မွာပဲ ကၽြန္မတပည့္တေယာက္ရခဲ့တယ္၊ နာမည္ကေခ်ာေခ်ာတဲ့..။
ေကာင္မေလးရဲ႕ မ်က္ႏွာမွာအထင္ရွားဆံုးကေတာ့ ပါးႏွစ္ဘက္လံုးမွာပါတဲ့ ပါးခ်ိဳင့္ပါပဲ။
LCCI(3)ကို ေခ်ာေခ်ာအိမ္မွာ Guide လုပ္ေပးဖို႕ေပါ့ ၊
စာေမးပြဲေျဖဖို႕နီးကပ္လာတဲ့တစ္ေန႕မွာ မေအာင္မွာစိုးတဲ့ကၽြန္မ စာျပဖို႕ေစာေစာအေရာက္ ေခ်ာေခ်ာေဆးရုံတင္ထားရတယ္လို႕
ဆီးေျပာတာနဲ႕ ေဆးရုံကိုလိုက္သြားမိတယ္။
ကိုယ္၀န္(၂)လရွိတာသိလို႕ စိတ္ညစ္ၿပီး ပိုးသတ္ေဆးေသာက္တာတဲ့ ၊
လူဦးလို႕ေပါ့ ၊ မေသေကာင္းမေပ်ာက္ေကာင္းရွင္ ၊ ကၽြန္မလဲအားေပးစကားေျပာၿပီးအိမ္ျပန္လာခဲ့တယ္။
ကၽြန္မစိတ္ထဲ မရွင္းဘူးရွင္ ၊ ကၽြန္မသိသေလာက္ေတာ့ ေခ်ာေခ်ာဟာ အိမ္သားေတြမပါဘဲ အျပင္မထြက္တတ္ဘူးရွင့္..၊
ေရာ္...ဘာေတြလဲကြယ္...။
အဲဒီေန႕ကတည္းက စကားေျပာရင္ ေျဖးညွင္းစြာ ၊ရယ္ရင္လည္း တိုးတိုးေလးရယ္တတ္တဲ့ ပါးခ်ိဳင့္ႏွစ္ဘက္နဲ႕ေခ်ာေခ်ာကို ေနာက္ထပ္
မေတြ႕ရေတာ့ပါဘူး။
အခ်ိန္ေတြၾကာလာခဲ့ၿပီး တေန႕မွာေတာ့ ဖိတ္စာတစ္ေစာင္နဲ႕စာအိတ္တစ္လံုးကို ကၽြန္မရခဲ့တယ္။
ဖိတ္စာကသူ႕ရဲ႕မဂၤလာေဆာင္ဖိတ္စာေပါ့ ၊ ဆက္ဆက္လာပါတဲ့ ။
ေသြးေၾကာင္ရင္ ေဘးေခ်ာင္မွာရပ္ေနမွာေပါ့ ၊ ကၽြန္မဆက္ဆက္သြားမွာပါ ။
စာအိတ္ကလည္း သူေရးထားတဲ့စာပါပဲ ၊ဆက္ဖတ္ဖို႕မလိုအပ္ေတာ့ဘူးလို႕ထင္တာနဲ႕ ဒီတိုင္းပဲပစ္ထားလိုက္တယ္ ။
မဂၤလာေဆာင္ရက္မွာ အသဲမကြဲဘူးေဟ့လို႕ ျပခ်င္တဲ့ကၽြန္မ အလွဆံုးကိုျပင္ပစ္လိုက္တယ္ ။
အခ်စ္ဦးနဲ႕လြဲရေပမဲ့ အခ်စ္ဆံုးနဲ႕ဆံုႏိုင္ခြင့္ ရွိပါေသးတယ္ရွင္ ၊
အခ်စ္မပါဘဲ ဘ၀ကိုေအာင္ျမင္ေအာင္တည္ေဆာက္ခဲ့တဲ့ သူေတြမွအမ်ားႀကီးပါ ။
ေဟာ..လာေနၿပီ..မဂၤလာေမာင္ႏွံ ၊ သူေရြးတဲ့သတိုးသမီးကို ေသေသခ်ာခ်ာၾကည့္မွ..
ပါးခ်ိဳင့္..သတိုးသမီးမ်က္ႏွာေပၚက ထင္ရွားလွတဲ့ ပါးခ်ိဳင့္ ..
ေခ်ာေခ်ာ..ေၾသာ္ သတိုးသမီးက ေခ်ာေခ်ာ ကိုး ။
အိမ္ျပန္ေရာက္တာနဲ႕ ဖြင့္ေဖာက္ဖတ္ဖို႕ မလိုအပ္ေတာ့ဘူးလို႕ထင္ၿပီး ပစ္ထားတဲ့သူ႕ရဲ႕စာကို ခ်က္ခ်င္းဖြင့္ၾကည့္မိတယ္ ၊
စာထဲပါတာကေတာ့..
" ငါျပန္လာတာ နင့္ကိုအသိမေပးတာက အိမ္ေထာင္ျပဳေတာ့မွာမို႕ပဲ ၊
အိမ္ကရွာေပးတာ ၊ ငါလဲႏွစ္သက္တယ္ ၊
သူ႕မွာ ငါႀကိဳက္တဲ့ အပ်ိဳစင္အခ်က္ေတြရွိတယ္ " ေလတဲ့ ။
ကၽြန္မ ဒီစာကို မွန္ေဘာင္သြင္းၿပီး ေရႊကြပ္ထားလိုက္တယ္ ။
ကၽြန္မကို တသက္လံုးရယ္ေနေအာင္လုပ္ေပးမဲ့ ဟာသစစ္စစ္တစ္ပုဒ္အေနနဲ႕ေပါ့ ။
ကၽြန္မေလ ၀တၱဳမေရးတတ္လို႕ပါ ၊ ေရးမ်ားေရးတတ္ရင္ျဖင့္ ၀တၱဳေခါင္းစဥ္ကို
" ဘယ္သူ အပ်ိဳစစ္ပါသလဲ " လို႕ ေပးမိမွာပါ ။ ။

mail ထဲကရတာေလးပါ။ ဖတ္ရတာတိုေတာင္းေပမယ့္ အရမ္းသေဘာက်တဲ့ စာေလးပါ။ လူဆိုတာကလဲ ကိုယ့္ခံယူခ်က္ ကိုယ္မွန္တယ္ ထင္တက္ၾကတာၾကည့္ပဲေနာ္။ ကိုယ္တကယ္ တန္ဖိုးထားရမဲ့အရာက ဘာဆိုတာလဲ မျမင္မိတာလဲျဖစ္မယ္ထင္ပါတယ္။

No comments:

Post a Comment