ခ်စ္တဲ႕သူမ်ားနဲ႕ တစ္ညေန...။

ကၽြန္မသည္ေလာကတြင္ေတာ္ေတာ္ေလးကံေကာင္းသူမ်ားစာရင္းတြင္ပါသည္ဟု မိမိကိုယ္ကိုထင္ၿမင္မိပါသည္..။ ေရာက္ေလရာအရပ္တြင္ ခ်စ္ခင္သူမ်ားနွင္႕အၿမဲေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္ေနရသည္ကမ်ားပါသည္...။ ကၽြန္မ၏ေဖာ္ေရြတတ္မွဴ၊ ပြင္႕လင္းမွဴ၊ ရိုးသားမွဴမ်ားေၾကာင္႕ ယခုကဲ႕သို႕ရိုးသားေသာေမာင္နွမမ်ားနွင္႕ ေရာက္ေလရာေတြ႕ရသည္ဟု ထင္ၿမင္မိပါသည္..။ ကၽြန္မလက္ခံထားေသာဘုရားေဟာတစ္ခုေၾကာင္႕လည္းၿဖစ္နိုင္ပါသည္...။ ဘ၀သံသရာခရီးမွာရွည္ခဲ႕လွေသာေၾကာင္႕ ညီအစ္ကိုေမာင္နွမတူ၀ရီးသားခ်င္း မေတာ္စပ္ဘူးေသာသူမရွိဟူေသာ ဘုရားေဟာစကားအတိုင္း လူတိုင္းအားလံုးကို ေမာင္နွမသားခ်င္းကဲ႕သို႕သတ္မွတ္လိုက္ေသာအခါ ကၽြန္မတြင္ခင္စရာပုဂၢိဳလ္မ်ားခ်ည္းၿဖစ္လာပါသည္..။ အားလံုးကုိေမတၱာနွင္႕ယွဥ္၍ၾကည္႕နုိင္လာပါသည္..။
ကၽြန္မ၏ဘ၀ခရီးသည္မည္သို႕မည္ပံုေရွ႕ဆက္ရမည္မသိေသးေသာေၾကာင္႕ ယခုကဲ႕သို႕ေမာင္နွမမ်ားနွင္႕ေနရသည္ကို ကၽြန္မအလြန္နွစ္ၿခိဳက္မိပါသည္..။

2 comments:

  1. တာရာပြေလး8/24/2010 11:31:00 am

    အန္တီေအးေရ.. အဲေန႔က မ၀တ၀စားလိုက္ရတာကို အရမ္းအားနာတယ္ဗ်ာ.. ကၽြန္ေတာ္တို႔ မဂၤလာေဆာင္မွပဲ အ၀ေကၽြးေတာ့မယ္ :P

    ReplyDelete
  2. ၾကာဦးမွာေပါ႕..။ အၾကာၾကီးေစာင္႕ရလိမ္႕မယ္..။ ၾကားထဲမွာပဲ ညန္ညန္ေကၽြး..။ ဟင္႕..။

    ReplyDelete