သံေယာဇဥ္ၾကိဳးေလးၿပတ္သြားၿပီလား..။

              ဂစ္တာၾကိဳးေလးၿပတ္သလိုပဲ သံေယာဇဥ္ၾကိဳးေလးတစ္ေခ်ာင္းလည္းၿပတ္သြားၿပီလားလို႕ ကၽြန္မရဲ႕တစ္စံုတစ္ေယာက္ကို ေမးခ်င္ပါတယ္..။ဒီသံေယာဇဥ္ၾကိဳးက ဒီလိုပဲလြယ္လြယ္ၿပတ္နိုင္သလားလို႕လည္း အံ႕ၾသမိရပါတယ္..။ ဒါဆိုရင္ဒါဟာ တကယ္ သံေယာဇဥ္ဆိုတာမၿဖစ္နိုင္လို႕လို႕ ေကာက္ခ်က္ခ်နိုင္ေပမယ္႕လည္း ကၽြန္မဘက္ကသံေယာဇဥ္ကေတာ႕ ၿပတ္မသြားနိုင္ပါလား..။ ကၽြန္မေတာ္ေတာ္သံေယာဇဥ္တြယ္တတ္တာပဲလို႕ ကိုယ္႕ကိုယ္ကို အၿပစ္တင္ရမလား..၊ ခ်ီးက်ဴးရမလား..၊ ရိုက္နွက္ဆံုးမရမလား..။

      မၿမင္ရေပမယ္႕ ၿပတ္ဖို႕ခက္တဲ႕ၾကိဳးေလးက သံေယာဇဥ္ပဲေနာ္..။ ဒီၾကိဳးေလးေၾကာင္႕ လူစိမ္းနွစ္ဦးအတူေနနိုင္လာၾကတယ္..။ တစ္ေယာက္အမွားကိုတစ္ေယာက္က သည္းခံနိုင္ၾကတယ္..။ တစ္ေယာက္မွာမရွိတာကို တစ္ေယာက္ကၿဖည္႕ဆည္းေပးခ်င္လာၾကတယ္..။ ကၽြန္မမွာဒီလိုသံေယာဇဥ္မ်ိဴး တစ္စံုတစ္ေယာက္ေပၚမွာ ၿဖစ္ေပၚခဲ႕ၿပီးေပမယ္႕ အဲဒီတစ္စံုတစ္ေယာက္က ကၽြန္မသံေယာဇဥ္ကို လ်စ္လ်ဴရွဴထားတဲ႕အခါ ကၽြန္မမွာၿဖစ္ေပၚရတဲ႕ ၀မ္းနည္းမွဴဆိုတဲ႕ခံစားခ်က္က အတိုင္းအဆမရွိေအာင္ပါပဲ..။         

No comments:

Post a Comment