ကၽြန္ေတာ္႕သူငယ္ခ်င္း..။

   စင္ကာပူမွာေရာက္ေနေသာ ကၽြန္ေတာ္႕အခ်စ္ဆံုးသူငယ္ခ်င္း ေနာက္တစ္ေယာက္ရွိေသးသည္..။ သူ႕ကိုကၽြန္ေတာ္မွမဟုတ္..။ သူငယ္ခ်င္းအားလံုးက ခ်စ္ၾကသည္..။ ဘာ႔ေၾကာင္႕လဲဟု ကၽြန္ေတာ္ဆန္းစစ္ၾကည္႕ေသာအခါ စိတ္ရွည္သည္းခံကာ သူငယ္ခ်င္းအားလံုးအေပၚ အေကာင္းၿမင္ေပးတတ္ေသာစိတ္ေၾကာင္႕ဟု ကၽြန္ေတာ္ၿမင္မိသည္..။ သူ႔ကိုလူတိုင္းနီးပါးက ခင္ကာ ေရရွည္ဆက္ဆံခ်စ္ခင္ၾကသည္..။ အေနေအးေဆးတည္ၿငိမ္ကာ စိတ္ေအးခ်မ္းေသာ ကၽြန္ေတာ္႕သူငယ္ခ်င္းနွင္႔ တြဲလ်က္ဓာတ္ပံုကိုကၽြန္ေတာ္႕ဘေလာ႕တြင္တင္ရန္ၾကိဳးစားသည္မွာ ၾကာၿပီ..။ မေအာင္ၿမင္ေသး..။ သူငယ္ခ်င္းက သူ႕ပံုကိုတင္မည္ေၿပာေသာေၾကာင္႕ ရွက္ေနသည္..။ အခုလည္း သူနဲ႔ တစ္ညေနလံုးအတူရွိခဲ႔သည္..။ ဓာတ္ပံုရိုက္ခြင္႕က မသာ..။ ေနာက္ေတာ႕ ရိုက္ရဦးမည္..။

No comments:

Post a Comment